Søgeord:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Forside » Produkter » Gaskedler » Garanti og garantikort

Garanti og garantikort

 

Generelt

Som hovedregel ydes der 2 års ombytningsgaranti på alle produkter ved fejl eller mangler, der kan henføres til produktionen af produktet. Garantien omfatter således ikke kørsel og arbejde i forbindelse med ombytning eller udbedring. Ved ombytning af defekte dele skal en returformular være udfyldt og medfølge den defekte del.

 

Alle garantiforpligtelser er betinget af, at produkterne er monteret og anvendt i henhold til gældende forskrifter, og at produkterne er blevet vedligeholdt i henhold til forskrifterne i hele perioden forud for eventuelle reklamationer. Skader som følge af udefrakommende påvirkninger er ikke omfattet af garantien.

 

Nedenfor er beskrevet en række udvidede garantibestemmelser for bestemte produkter.

 

Milton TopLine ll kedler

Der ydes 15 års ombytningsgaranti mod lækage på kedlens varmeveksler som følge af fejl eller mangler ved produktionen. Garantien gælder 15 år fra installationstidspunktet, og garantien på en udskiftet komponent kan ikke overskride disse 15 år fra installationstidspunktet. Garantien er betinget af, at et kvalificeret firma udfører serviceeftersyn på kedlen minimum hvert andet år. Kedlens øvrige komponenter er ikke omfattet af 15 års garanti. Der godtgøres rimelige udskiftningsomkostninger, dog maks. 3 mandtimer pr. skadestilfælde.

 

Den udvidede garanti dækker ikke følgende:

  • Almindeligt service- og vedligeholdelsesarbejde.
  • Aftrækssystemet.
  • Sliddele, herunder ventilatoren, pakninger, ioniseringselektroder og tændelektroder/gløderør.
  • Tilkalkning. 

 

Udfyld og indsend garantikort her.

 

 


OK
Information om cookies og privatlivspolitik

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.